Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są fabrycznie nowe oraz posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub bezpośrednio w Dziale Obsługi Klienta naszego sklepu. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 519 704 920, 608 829 695.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji), jeżeli produkt został uszkodzony w transporcie po stronie odbiorcy niezbędne jest również spisanie przez kuriera protokołu szkody.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Jeżeli przesyła jest uszkodzona w terminie 7 dni kalendarzowych od jej odebrania niezwłocznie poinformuj sklep oraz firmę kurierska która dokonywała dostawy mebli za pośrednictwem infolinii o powstałych uszkodzeniach. Pracownik firmy kurierskiej wyśle do Państwa kuriera celem spisania protokołu szkody. Prosimy o przesłanie tego protokołu na nasz adres mailowy. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, w wielu przypadkach uszkodzenia pokrywane są z ubezpieczenia.
  6. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do Sprzedawcy, Klient powinien

    odesłać wadliwy Towar, przesyłką pocztową pod adres:

    GOR-ZIR KRZYSZTOF GÓRECKI
    ul. Moniuszki 9, 11-200  Bartoszyce

    lub dostarczyć osobiście również pod ww. adres.

  7. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub zaliczeniem pocztowym.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@meblesklep24.pl lub telefonicznie: 519 704 920, 608 829 695. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

WAŻNE!!! Pamiętaj:

1. Zawsze przed rozpakowaniem i złożeniem mebli sprawdź na etykiecie czy zamówienie się zgadza.

2. Do czasu złożenia mebli w całości zachowaj oryginalny karton wraz z etykieta produktu.

 

Jeżeli klient mimo widocznych i nie widocznych wad i uszkodzeń odbierze przesyłkę, zobowiązany zostaje do uzyskania protokołu szkody z firmy dostarczającej meble i w ciągu 7 dni kalendarzowych, przekazać mailowo zdjęcie protokołu szkody do sklepu na adres info@meblesklep24.pl

 

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuję Kupującemu w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia są meble nieprefabrykowane, wyprodukowane wg. specyfikacji Kupującego.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Promocje
Łóżko tapicerowane WISKONSIN 160 - 19 kolorów - Welur
Łóżko tapicerowane WISKONSIN 160 - 19 kolorów - Welur
1 940,00 zł 1 780,00 zł 1 577,24 zł 1 447,15 zł
szt.
Łóżko tapicerowane RINO 160 - 19 kolorów - Welur
Łóżko tapicerowane RINO 160 - 19 kolorów - Welur
1 680,00 zł 1 520,00 zł 1 365,85 zł 1 235,77 zł
szt.
Łóżko tapicerowane CARO 160 - 19 kolorów - Welur
Łóżko tapicerowane CARO 160 - 19 kolorów - Welur
2 380,00 zł 1 800,00 zł 1 934,96 zł 1 463,41 zł
szt.
Łóżko tapicerowane GEORGIA 160 - 19 kolorów - Welur
Łóżko tapicerowane GEORGIA 160 - 19 kolorów - Welur
2 480,00 zł 1 860,00 zł 2 016,26 zł 1 512,20 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat L - craft złoty+biały
Narożne biurko z komodą Beat L - craft złoty+biały
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat L -sonoma jasna+biały połysk
Narożne biurko z komodą Beat L -sonoma jasna+biały połysk
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat L - biały mat+czarny połysk
Narożne biurko z komodą Beat L - biały mat+czarny połysk
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat P - sonoma jasna+biały połysk
Narożne biurko z komodą Beat P - sonoma jasna+biały połysk
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat P - biały mat+czarny połysk
Narożne biurko z komodą Beat P - biały mat+czarny połysk
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
Biurko narożne z komodą Londyn - biały mat
Biurko narożne z komodą Londyn - biały mat
849,00 zł 729,00 zł 690,24 zł 592,68 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat L - craft tabaco+biały
Narożne biurko z komodą Beat L - craft tabaco+biały
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
Narożne biurko z komodą Beat L - biały mat+połysk
Narożne biurko z komodą Beat L - biały mat+połysk
799,00 zł 699,00 zł 649,59 zł 568,29 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl