Nowoczesna meblościanka BERLIN 2 czarny połysk

Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 1759.00






Opis
Oryginalna meblościanka BERLIN o nowoczesnej stylistyce idealna do salonu.
Meblościanka BERLIN tworzy niepowtarzalny efekt futurystycznej elegancji. Fronty wykonane ze szkła lakierowanego, podkreślone delikatnym oświetleniem nadają aurę tajemniczości. Dołączone oświetlenie RGB LED umożliwia wybór piętnastu kolorów w czterech programach. Ta awangardowa propozycja znajduje zastosowanie zwłaszcza w nowoczesnych pomieszczeniach.
- Meble są fabrycznie nowe w paczkach. Przeznaczone do samodzielnego montażu w oparciu o przejrzystą instrukcję montażu (bardzo szybki i łatwy montaż).
- Cena dotyczy jednego zestawu
- Meble wysyłamy na palecie. To upewnia nas, że dostaniesz towar nie uszkodzony.
- Korpus w kolorze czarnym jest matowy, a fronty również w kolorze czarnym, wykonane są ze szkła lakierowanego na wysoki połysk.
- Korpusy i półka wykonane są z płyty laminowanej odpornej na zarysowania
- Szyby w witrynach i fronty szklane są hartowane i szlifowane. Spełniają wszelkie unijne normy bezpieczeństwa.
- Udzielamy 2 letniej gwarancji na wszystkie oferowane przez nas produkty.
Podana cena zawiera:
- Szafka stojąca – 60 cm szerokości, 38 cm głębokości, 148 cm wysokości - 2 sztuki
- Szafka RTV – 160 cm szerokości, 38 cm głębokości, 31 cm wysokości - 1 sztuka
- Półka – 100 cm szerokości, 19,5 cm głębokości, 20 cm wysokości - 1 sztuka
Istnieje możliwość zamówienia oświetlenia LED do systemu Berlin w cenie zestawu.
Oświetlenie LED z pilotem (15 kolorów, 4 programy) wliczone jest w cenę zestawu.
Uwaga:
Mebel do samodzielnego montażu.
Warunki zamówienia:
Zastrzegamy sobie prawo do pobrania minimum 5% zaliczki przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
Uwaga:
Zdjęcia produktów i wzorników mają charakter poglądowy.
Rzeczywiste kolory mogą odbiegać nieznacznie od przedstawionych na zdjęciach.
Wszelkie wątpliwości w tych kwestiach prosimy kierować do naszych konsultantów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.